من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

گروه مادیران که در سال 1343 تاسیس شده است یکی از شرکت‌های خصوصی و پیشرو ایرانی در زمینه تجهیزات الکترونیک و راهکار‌های نوین تجاری می باشد. تی اف تی-ال سی دی یک مدل خاص از ال سی دی است که هم‌اکنون تکنولوژی قالبی است که در نمایشگرهای رایانه به کار می‌رود. البته با بزرگ تر شدن ابعاد طبیعتا قیمت مانیتور نیز بالا می‌رود و این قسمت انتخاب کاملا به بودجه شما برای خرید وابسته است. ابعاد تصویری که شما میخواهید بسته کاربرد شما دارد و ممکن است برای اتاق کنفرانس یا مدیرعامل و همچنین فضایی که برای آن در نظر گرفته‌اید بخواهید بزرگ یا کوچک انتخاب کنید و این کاملا به خود شما بستگی‌دارد. عمق رنگ به سایه‌های تصویر می‌پردازد و هرچقدراین عدد بیشتر باشد سایه‌ها بهتر مشخص‌ می‌شوند.

به‌دلیل افت تصویر ناشی از اثر انگشت‌ها، صفحه نیاز به پاک کردن مکرر خواهد داشت. بیشتر نمایشگرهای تازه، در صورتی که هیچ سیگنال تصویری به آن‌ها نرسد، به یک حالت ذخیره انرژی می‌روند. این قابلیت به سیستم عامل‌های جدید اجازه می‌دهد تا بعد از زمان مشخصی از عدم فعالیت، نمایشگر را خاموش کنند. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. یک مانیتور عالی به اندازه بهترین پردازنده و بهترین کارت گرافیک برای رایانه شما حیاتی است . پچ پنل ها و پنل های هدایت و نگهداری کابل، در واقع نصب، هدایت و آرایش کابل کشی را به صورت زیبا و مدیریت پذیر امکانپذیر میکند.

عموما استفاده از مانیتورهایی با پنل IPS برای چنین کاربری‌های توصیه می‌شود. همچنین میزان پوشش فضای رنگ sRGB و AdobeRGB از دیگر معیارهای مهم در این بخش هستند. همچنین خرید مانیتورهای 4K نیز که قیمت بالایی دارند از دیگر توصیه‌ها به ادیتورهای حرفه‌ای محسوب می‌شود. این تکنولوژی هم اکنون نیز در حال پیشرفت است هرچند که این مانیتورها تا اواسط قرن 21 روی بورس بودند. اگر به اطراف خود در خانه یا محل کار توجه کنید، می‌بینید که این مانیتورها جایشان را به نسل جدیدتر و به‌روزتر خود یعنی صفحه نمایش های LCD داده‌اند. در نمایشگرهای مدرن به‌طور معمول صفحه نمایش از صفحه کریستال مایع نازکی، تشکیل‌شده است.

پوشش‌های ضد انعکاس گاهی وقت‌ها برای کمک به کاهش بازتاب‌ها اعمال می‌شوند، اگرچه این کار فقط تأثیر آن را کم می‌کند. صفحه نمایشگرهای رزولوشن بالا سی آر تی جهت اهداف نظامی، صنعتی و کاربردهای علمی توسعه پیدا کرد، اما برای تولید واقعی خیلی گران بودند. بعضی از انواع اولیه رایانه‌های خانگی (مانند تی آر اس-۸۰ و کومودور پی ای تی) محدود به صفحه نمایش‌های تک رنگ بودند. اما ظرفیت نمایش رنگی از پیش تر یک استاندارد پیشگامان اپل ۲ بود که در سال ۱۹۷۷ معرفی شد، و در آتاری‌های مدل ۸۰۰ بسیارمدرن گرافیکی به کار رفت که در سال ۱۹۷۹ معرفی شد.

این امر، پورتهای استاندارد را در دسترسی آسان قرار داده و نیاز به هاب، دوربین، میکروفن، یا مجموعه بلندگوهای جداگانهٔ دیگر را از بین برده‌است. این مانیتورها، ریزپردازنده‌های پیشرفته‌ای دارند که شامل اطلاع‌های کدک، درایورهای رابط ویندوز و دیگر نرم‌افزارهای کوچکی است که به عملکرد مناسب این کاربردها کمک می‌کند. نمایشگری با تکنولوژی دیود ارگانیک گسیل نور (اُ ال ای دی) نسبت به ال سی دی‌ها کنتراست بالاتر و زوایای دید بهتری را ارائه می‌کنند اما هنگام نشان دادن اسنادی که پس زمینه سفید یا روشن دارند، نیازمند نیروی برق بیشتری هستند. در سال ۲۰۱۱، هزینه یک نمایشگر ۲۵ اینچ (۶۴ سانتیمتر) اُ ال ای دی، ۷۵۰۰ دلار بود، اما انتظار می‌رود قیمتها کاهش یابند. در دهه ۱۹۹۰ میلادی، استفاده‌های اولیه از ال سی دی برای نمایشگرهای رایانه‌ای در لپ‌تاپ‌هایی بود که توان کمتری مصرف می‌کرد، سبک‌تر از لحاظ ابعاد فیزیکی در مقایسه با قیمت بیشتر نسبت به سی آر تی‌ها بزرگتر بود.

اما آنتی-مانیتور به دنبال محتوایی همچون جمعیت سیاره یا در جستجوی دانش نبود. او دسترسی‌های خود را گسترش داد تا قدرت‌های خود را افزایش دهد و کنترل سیاره را بدست گیرد. پس از گذشت سال‌ها از این واقعه، نیروهای آنتی-مانیتور وسعت پیدا کرد و در سراسر جهان پادماده گسترش یافت. در حالی که آنتی-مانیتور مشغول فتح جهان مانیتور بود، او نظاره‌گرش بود و زمانی که آنتی-مانیتور حضور او را احساس کرد، نبردی میان این دو ابر مخلوق در سراسر حصار ارتعاشی شکل گرفت که دنیاها را از یکدیگر جدا می‌نمود. ده‌ها میلیارد سال پیش، فرضیه چندجهانی به دلیل مداخله در راز خلقت جهان توسط کرونا، دانشمندی از سیارهٔ مالتوس که در جستجوی منشأ پیدایش خلقت بود زاده شد. در نتیجه اقدامات او، تعداد نامحدودی جهان‌های موازی، پهلو به پهلو در هستی به وجود آمدند.

یکی از پرفروش ترین‌ها و بی‌شک بهترین‌ها در قیمت مانیتور و کیفیت آن است. دو مدل پرطرفدار این شرکت با نام های 22MK Inch Monitor و 19M38A-B LED Monitor است. این دو مدل با کیفیت فوق العاده و قیمت رقابتی خود از دیگر رقیبان با فاصله‌ای بسیارزیاد پیشی گرفته‌اند.هر دو این مدل‌ها فضای خوبی را برای چند وظیفه ای فراهم می کند و به لطف تراکم پیکسلی بالا ، تصاویر واضحی را ارائه می دهد. ارگونومی مناسب و زاویه دید گسترده ای که این دو مدل دارند باعث‌شده که شما بتوانید کارهای خود را به راحتی با همکارانتان به اشتراک بگذارید.

برای ارتباط با شرکت ال‌جی و یا دیگر شرکت‌های وابسته به ال‌جی لطفا کلیک کنید. این نمایشگرها از لمس صفحه به عنوان یک روش ورودی استفاده می‌کنند. آیتم‌ها می‌توانند به وسیلهٔ یک انگشت، انتخاب یا منتقل شوند، و حرکات انگشت می‌تواند برای انتقال دستورهای مورد استفاده قرار گیرد.

اساس کار این مانیتورها درخششی بود که از بمباران واکنش‌های کاتدی بدست‌میآمدبود. پایه کاتدی موجود در تمام آن لامپ ها پرتویی تولیدمی‌کرد که لامپ را نورانی می‌کرد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) می‌باشد. تمام حقوق محفوظ می‌باشداینجا صفحه رسمی ال‌جی الکترونیکس می‌باشد.

موشن گرافیک موجب جذب مخاطبان می شود

مطالعات نشان داده است که انتخاب نهایی بیش از 92 درصد خریداران، از ویدیوهای آنلاین تاثیر می پذیرند. بنابراین باید از گزینه هایی استفاده کنید که بلافاصله توجه مخاطبان را به خود جلب کند. علاوه بر این ویدیوهای موشن گرافیک برای ارسال در شبکه های اجتماعی بسیار مناسب هستند و در اکثر ویدیوهای تبلیغاتی تلوزیون دیده می شوند.

کسب و کارهای مختلف می توانند از طریق ویدیوهای موشن گرافیک، برندها و محصولات خود را به جهانیان معرفی کنند و تصویر مثبتی از خود در ذهن مخاطب ایجاد کنند. اما اکثر شرکت ها هنوز به اهمیت این موضوع پی نبرده اند و در این امر کوتاهی می کنند. به یاد داشته باشید که مخاطبان و خریداران شما می توانند تفاوت میان ویدیوهای پیش پا افتاده و حرفه ای را متوجه شوند. بنابراین باید برای ساخت بهترین ویدیوها، تلاش کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.