من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

نمایشگر تمام‌رنگی یا سوپر وی‌جی‌ای که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می‌کند و تصاویر نسبتاً طبیعی عرضه می‌کند. در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید. اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت مشاوره رایگان تماس گرفته شود. جهت محصولات موبایل با مرکز اطلاعات مشتریان مادیران با شماره تماس حاصل فرمایید.

این پنل‌ها دقت رنگ و زاویه دید به شدت ضعیفی دارند؛ اما بزرگترین مزیت آن‌ها پشتیبانی از زمان واکنش سریعتر است. این مانیتور قادر است رزولوشن مطلوب 1080 × 1920 پیکسل Full HD را ارائه دهد. این رزولوشن، مانیتور سامسونگ مدل S24D330H-TN-HDMI را برای کاربردهای اداری، بازی و کاربران عمومی مناسب می‌سازد. بعضی صفحه نمایش‌ها، مخصوصاً نمایشگرهای ال سی دی جدید، حالت مات ضد انعکاس سنتی را با یک حالت براق جایگزین کردند. این امر، اشباع رنگ و وضوح را افزایش می‌دهد اما انعکاس از چراغها و پنجره‌ها از آن‌ها بسیار مشهود است. پوشش‌های ضد انعکاس گاهی وقت‌ها برای کمک به کاهش بازتاب‌ها اعمال می‌شوند، اگرچه این کار فقط تأثیر آن را کم می‌کند.

مانیتورهای خمیده میدان دید با عمق بیشتری در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و گفته می شود که چشم کمتر اذیت می‌شود. با این وجود، هنگام مشاهده از زوایای خاصی در معرض تابش نور قرار خواهد گرفت.مانیتورهای منحنی معمولاً فوق العاده پهن و دارای حداقل 30 اینچ هستند که قیمت بالایی دارند. مانیتورها از مهم‌ترین سخت افزارهای کامپیوتر محسوب می‌شوند که لازم است تصمیم درستی پیش از خرید آن گرفت، زیرا قیمت مانیتورها با یک دیگر متفاوت هستند و انتخاب مانیتور بسیار اهمیت دارد.

بدون نمایشگر صحیح، انجام هر عملیاتی در کامپیوتر برای کاربر سخت خواهد بود، خواه کاربر در حال انجام بازی،ویرایش تصاویرو ویدیوهایا حتیجستجو در وبسایت‌های موردعلاقه‌خودباشد. این تکنولوژی هم اکنون نیز در حال پیشرفت است هرچند که این مانیتورها تا اواسط قرن 21 روی بورس بودند. اگر به اطراف خود در خانه یا محل کار توجه کنید، می‌بینید که این مانیتورها جایشان را به نسل جدیدتر و به‌روزتر خود یعنی صفحه نمایش های LCD داده‌اند. در نمایشگرهای مدرن به‌طور معمول صفحه نمایش از صفحه کریستال مایع نازکی، تشکیل‌شده است.

در سال ۱۹۸۴ صفحه نمایش‌های EGA به بازار عرضه شد که توانایی نمایش ۱۶ رنگ را داشت. وضوح عالی نمایشگرهای 4K ال جی تجربه متفاوت برای کاربرانی است که مایل هستند به تماشای تصاویر با جزییات بیشتر بپردازند.نوع پنل صفحه نمایش این محصول IPS و عمق رنگ آن 10 بیت می‌باشد. انواع مانیتورهای ایسوس با کاربری‌های گوناگون در بازار رقابت معرفی شده است. این برند با استفاده از ساخت بهترین مانیتور از تکنولوژی‌ها توانسته توجه مخاطبان را به محصولات خود جلب کند. تمامی مانیتورهای ایسوس، از تست کیفیت با موفقیت عبور کرده و توانسته متناسب با خدمات تراز اول و دوام بالا رتبه یک رنکینگ وال استریت ژورنال آسیا را کسب کند. اول این‌که باید بدانید سطح صفحه نمایش نمایشگر را بر حسب اینچ می‌سنجند.

زمان واکنش‌دهی به معنای زمانی است که طول می‌کشد تا یک پیکسل از رنگ سفید به مشکی و دوباره به سفید تغییر رنگ دهد، درحالی که فریم‌ریت به معنی تعداد عکسی است که یک مانیتور می‌تواند در یک ثانیه نمایش دهد. نمایشگر یا به انگلیسی مانیتور دستگاهی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می‌شود. زاویه دید، حداکثر زاویه‌ای است که در آن تصاویر روی مانیتور، بدون افت کیفیت بیش از حد، قابل مشاهده باشند.

بدون این محصول، کوپن یا کد تخفیف استفاده ‌شده را نمی‌توان مطالبه کرد. بسته به نوع کاربری مورد نظر شما، انواع مختلفی از مانیتورها وجود دارد اما اینجا ما به نکات کلی در انتخاب برای خرید مانیتور می‌پردازیم. همچنین اگر قصد تهیه یک را دارید می‌توانید مطلب راهنمای تهیه مانیتور را مطالعه کنید. برای هر بخش مستطیل شکل بر روی یک لامپ گرد، اندازه مورب، برابر با همان قطر لامپ است.

هرچه زمان پاسخگویی طولانی‌تر باشد در هنگام اجرای بازی‌ها و یا تماشای فیلم های سریع با کندی حرکت مواجه خواهید شد. برای مانیتورهای گیمینگ، سریع ترین زمان پاسخگویی که احتمالاً مشاهده می‌کنیدms5 است‌، در حالی که سریعترین مانیتورهای بازی می‌توانند تا زمان پاسخ {0|zero}.5 میلیثانیه را هم داشته باشند. در این بخش علاوه بر مقایسه قیمت مانیتور، امکان مشاهده مشخصات فنی و مقایسه مانیتورهای مختلف با سایز های مختلف نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. شرکت داتیس در تولید مانیتورهای صنعتی از بهترین نوع پنل یعنی پنل IPS استفاده نموده است.

نیاز به استفاده از متون نسبتاً بزرگ و به شدت محدودکننده مقدار اطلاع‌هایی که می‌تواند در یک زمان نمایش داده شود پدید آمد. نخست، رایانه‌های الکترونیکی با یک صفحه‌ای با لامپ‌های روشن که موقعیت هر لامپ خاصی شامل حالت روشن، خاموش یک بار ثبت شده در داخل رایانه است، نشان داده می‌شد. این به مهندسان عامل رایانه اجازه می‌دهد که بر وضعیت داخلی از ماشین نظارت کنند، بنابراین این صفحه از لامپ‌ها به عنوان نمایشگر شناخته شده‌است. زمانی‌که مانیتورهای اولیه فقط قادر به نمایش یک مقدار بسیار محدود اطلاع‌های بود و بسیار گذرا بودند آن‌ها به ندرت برای خروجی برنامه در نظر گرفته شدند. رده سوم در معرفی بهترین ها به برند محبوب و همیشه در صحنه ایسوس می‌رسد. این برند با کیفیت خوبی که در لب‌تاپ های خود عرضه کرد، این توقع را ایجاد کرد که پرچمدار این رقابت باشد.

البته نکات دیگری نیز وجود دارد که بسته به بودجه شما و کاربردی که از آن می‌خواهید، می‌تواند به شما در خرید مانیتور کمک‌‌ کند. عوامل و فاکتورهایی وجوددارد که براساس آن کیفیت نمایش تصویر و خروجی تغییر می‌کنند. دانستن این نکات به شما برای انتخاب درست و خرید مانیتور مناسب کمک می‌کنند. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب زومیت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز است وارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.