من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

یک صفحه نمایش جهت دار که تصاویر سه بعدی را بدون کلاه تولید می‌کند. نسبت کنتراست، نسبت درخشش روشن‌ترین رنگ (سفید) به تاریک‌ترین رنگی (سیاه) است که نمایشگر قادر به تولید آن است. روشنایی، بر حسب شمع بر متر مربع (cd/m2 که نام دیگرش نیت است) اندازه‌گیری می‌شود. چندین سال پیشتر در سال ۱۹۸۱ آی بی ام آداپتور گرافیک رنگی را معرفی کرد که می‌توانست ۴ رنگ با یک رزولوشن ۳۲۰ در ۲۰۰ تولید کند، یا می‌توانست ۶۴۰ در ۲۰۰ پیکسل با دو رنگ تولید کند. در سال ۱۹۸۴ آی بی ام آداپتور گرافیکی پیشرفته که توانایی تولید ۱۶ رنگ و رزلوشن ۶۴۰ در ۳۵۰ را داشت معرفی کرد. این مانیتورها قادر به نمایش مقدار بسیار محدود و گذرایی از اطلاعات بودند.

در پایان دهه ۱۹۸۰ میلادی، نمایشگرهای رنگی سی آر تی که به شکل واضح می‌توانست ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل را نمایش دهد و به وفور قابل خرید بودند را به صورت گسترده در دسترس قرار داشت. در این زمان مجموعه‌ای از لامپ‌های روشن با لوله پرتو کاتدی که می‌تواند معادل چند لامپ روشن با قابلیت اطمینان بیشتر نمایش بدهد، جایگزین شدند. قیمت مانیتور به عواملی همچون ابعاد،‌ رزولوشن، قابلیت ها و امکانات و برند سازنده بستگی دارد. در بخش محصولات زومیت انواع مانیتور ال جی،‌ مانیتور سامسونگ، مانیتور ایسوس، مانیتور بنکیو و برندهای ایرانی همچون جی پلاس و ایکس ویژن با دقیق ترین مشخصات آماده مقایسه هستند. من ربات هوشمند گفت و گوی آنلاین دیجی‌کالا هستم و در حال حاضر در حال آموزش دیدن برای پاسخگویی بهتر و انتقال پیام شما به پاسخگوی مرتبط با مشکلتان هستم.

دانستن این نکات به شما برای انتخاب درست و خرید مانیتور مناسب کمک می‌کنند. مشتریان گرامی؛ با توجه به نزدیک شدن انتهای سال، فروش اقساطی نخواهیم داشت. جهت محصولات موبایل با مرکز اطلاعات مشتریان مادیران با شماره تماس حاصل فرمایید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. نمایشگر تمام‌رنگی یا سوپر وی‌جی‌ای که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می‌کند و تصاویر نسبتاً طبیعی عرضه می‌کند.

سی آر تی‌ها هنوز بعضی فواید کیفیت تصویری را بر ال سی دی‌ها دارند اما در روی کاغذ این پیشرفت کمتر قابل مشاهده بوده‌است. مانیتور کامپیوتر انواع مختلفی دارد اما به طور کلی مانیتورها را با کاربری مجزا اداری و بازی می‌شناسند. مانیتوره های مخصوص بازی با رفرش ریت بالا، پشتیبانی از Vsync و G-Sync، طراحی خاص و تاخیر پایین گزینه‌ مناسبی برای گیمرها محسوب می‌شوند. مانیتور های ۲۲ اینچ،‌ ۲۴ اینچ و ۲۷ اینچ معمول ترین ابعاد برای کاربری های عادی و حتی بازی محسوب می‌شوند. همچنین از نظر رزولوشن تصویر نیز گزینه های 1080p یا FHD در کنار 1440p یا QHD و نمایشگر های 4K و UHD سه گزینه پیش روی هستند که البته تفاوت قیمت نسبتا زیادی نیز با یکدیگر دارند. رده سوم در معرفی بهترین ها به برند محبوب و همیشه در صحنه ایسوس می‌رسد.

بسته به نوع کاربری مورد نظر شما، انواع مختلفی از مانیتورها وجود دارد اما اینجا ما به نکات کلی در انتخاب برای خرید مانیتور می‌پردازیم. در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید. این شرکت در زمینه تولید قطعات کامپیوتری و دیجیتال فعالیت می کند. شرکت ویوسونیک یک شرکت مطرح چند ملیتی (آمریکایی - تایوانی) می باشد.

به تعداد پیکسل‌های مشخص که در هر بعد افقی و عمودی، مانیتور قادر به نمایش است، وضوح نمایش گفته‌می‌شود. تراکم پیکسل به تعداد پیکسل هایی که در یک واحد خطی می‌آید، گفته می‌شود. مانیتورهای LCD اکنون از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به‌حدی که می‌توانند برای تحقیقات بینایی مورد‌استفاده قرار بگیرند. این مانیتورها لرزش کمتری دارند به‌حدی که چشم ما قادر به تشخیص آن نیست؛ همچنین لرزش کم آن‌ها باعث شده‌است که از خستگی چشم‌ها در مواقع کار کردن با کامپیوتر و انواع سیستم‌های دارای مانیتور کمتر شود. کنتراست بالاتر آن‌ها نسبت به مانیتورهای کاتدی باعث شده که تصویر در این نمایشگرها به واقعیت نزدیک تر باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.