من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مساحت، ارتفاع و عرض صفحه نمایش‌های با اندازه مورب یکسان، با توجه به نسبت تصویرشان تغییر می‌کنند. در پایان دهه ۱۹۸۰ میلادی، نمایشگرهای رنگی سی آر تی که به شکل واضح می‌توانست ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل را نمایش دهد و به وفور قابل خرید بودند را به صورت گسترده در دسترس قرار داشت. شما می‌توانید با مراجعه به سایت بروزکالا از جدیدترین مانیتورهای برند بنکیو به همراه مشخصات فنی و توضیحات جانبی آن باخبر شوید. برای تجربه کامل از سایت LG.com، شما نیاز به استفاده از مرورگرهای دیگر و یا نسخه به روز Internet Explorer (نسخه 10 به بالا) می‌باشید.

نسبت کنتراست، نسبت درخشنده‌ترین رنگ به تیره‌ترین رنگ است که همزمان در مانیتور تولید می‌شود. هرچقدر میزان درخشندگی و نسبت کنتراست به هم نزدیک‌تر باشند، آن صفحه کیفیت بهتری دارد.البته که تنها به این عدد وابسته نیست. درحالت‌کلی یک نمایشگر شامل صفحه نمایش، دستگاه مدار و یک محفظه است . مهم ترین بخش‌ آن که شما بیشتر با آن سروکار دارید ، صفحه مانیتور است؛ تفاوت قیمت‌ها برای مانیتورها بیشتر به این بخش برمیگردد. هرچه کیفیت صفحه نمایش شما بیشتر باشد، قیمت مانیتور هم بالاتر می‌رود. مانیتورهای اولیه از صفحه‌ای ‌از لامپ‌ها تشکیل شده بودند و به صفحه‌چراغ معروف بودند.

این پنل‌ها بهترین گزینه برای تجربه بصری با کیفیت و متوازن از گیم هستند. یک سیستم مناسب بدون استفاده از نمایشگری قدرتمند و با قابلیت‌های مناسب نمی‌تواند تجربه‌ی بصری عالی از ویرایش، مشاهده فیلم و عکس و مهم‌تر از همه گیم، را در اختیار ما قرار دهد. با این حال هنگام انتخاب و خرید این نمایشگرها با تنی از ویژگی‌ها، اصطلاحات جدید و تکنولوژی‌های متفاوت برخورد می‌کنیم که انتخاب را برای ما بیش از گذشته دشوار می‌کنند. برای مثال، نمایشگر ۱۷ اینچ یعنی فاصله از گوشه سمت راست و بالا تا گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش ۱۷ اینچ است.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) می‌باشد. نمایندگی محصولات وکام ایران درجهت تشویق و ترغیب هنرجویان عزیز مسابقه ای در زمینه تصویر سازی دیجیتال برگزار میکند. نمایشگرهای ال‌سی‌دی که فناوری صفحه نمایش آنها مانند ساعت مچی دیجیتال یا صفحه نمایش تلفن همراه (موبایل) است.

روشنایی، بر حسب شمع بر متر مربع (cd/m2 که نام دیگرش نیت است) اندازه‌گیری می‌شود. شرکت ویوسونیک اقدام به تولید انواع مانیتورهای گیمینگ ، خمیده ، لمسی و حرفه ایکرده است. با به‌روز کردن تنظیمات محصولات خود، به ما کمک کنید پیشنهادات بهتری برایتان ارائه دهیم.

مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید. قیمت به عواملی همچون ابعاد،‌ رزولوشن، قابلیت ها و امکانات و برند سازنده بستگی دارد. در بخش محصولات زومیت انواع مانیتور ال جی،‌ مانیتور سامسونگ، مانیتور ایسوس، مانیتور بنکیو و برندهای ایرانی همچون جی پلاس و ایکس ویژن با دقیق ترین مشخصات آماده مقایسه هستند.

مانیتور کامپیوتر مهم ترین سخت افزار رایانه و اصلی ترین خروجی کامپیوتر است که کاربردش نشان دادن اطلاعات و فرآیندهای داخل رایانه می باشد. کاربر بواسطه موس و کیبورد نتایج فرمان های خود را بر روی صفحه نمایش مشاهده می کند. ۳ عامل اصلی که باعث ایجاد تفاوت بین مانیتور‌ عادی و مانیتور‌ گیمینگ می‌شوند زمان واکنش‌دهی، لگ ورودی و فریم‌ریت هستند.

بنابراین اگر صفحه نمایش انتخابی شما حتییک نقطه روشن یا پیکسل مرده دارد‌، ASUSمی‌تواندمحصول را تعمیریا حتیتعویض کند. برای آشنا شدن شما با این مفاهیم برای خرید مانیتور توضیح کوتاهی می‌دهیم. یک مانیتور یا صفحه نمایش شامل درگاه ورودی است که اطلاعات را از سیستم دریافت کرده و طی عملیاتی آن‌را به نمایش درمی‌آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.