من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

به ‌منظور دستیابی به کیفیتی ممتاز، در ساخت مانیتور از پانل با بالاترین درجه کیفی ⁺A و تکنولوژی LED backlight استفاده شده که باعث ارتقاء طیف رنگی و تصویر در این محصول گردیده‌است. Light Emitting Diode تکنولوژی جدید جهت تامین نور پس زمینه در مانیتورهای LCD می‌باشد. بدین ترتیب مانیتورهای LCD تولید شده به کمک تکنولوژی LED دارای نسبت کنتراست و شفافیت فوق‌العاده بالا (مگا کنتراست) می‌باشند که موجب گردیده تصویر، با کیفیت بهتر و رنگهای واقعی‌تر نمایش داده شود. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد آن می‌توان به کاهش توان مصرفی تا {42|forty two}% ، وزن و حجم کمتر نسبت به تکنولوژی قبلی نیز اشاره کرد. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

سینی های این شرکت به گونه ای طراحی شده اند که ضمن اشغال حداقل فضا، تحمل تجهیزات سنگین را داشته باشند و از سوی دیگر به راحتی جریان هوا را از خود عبور دهند تا خللی در گردش هوا و تهویۀ داخلی رک ایجاد نشود. ممکن است قبل از تمام شدن تونر، سایر بخش های داخلی به پایان عمر خود برسند. مانیتور مورد علاقه خود را از میان مانیتور های سری فوق عریض، 4K، مانیتورهای بازی، ال ای دی و ال سی دی شرکت مادیران با برند ال جی، ایکس ویژن و ای او سی انتخاب نمایید. با افزودن آیتم‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها، می‌توانید موقع بازگشت به LG.com آنها را به‌آسانی پیدا کنید.

هم رایانه‌ای که از آنتن استفاده می‌کنند که یک مجموعه رنگ‌ها را ایجاد کند و هم نمایشگر رنگی سی آر تی که با هدف رزولوشن بهینه شده طراحی شده‌اند، می‌توانند توسط کابل متصل شوند. در پایان لازم به ذکر است شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت‌‌ مانیتور موردنظر در فروشگاه ها وارد تب قیمت در صفحه محصول شوید و گزینه ارزان و مناسب را نیز انتخاب کنید. لطفا سوالات خود و تجربه‌ی استفاده از محصولات را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. برای آشنا شدن شما با این مفاهیم برای خرید مانیتور توضیح کوتاهی می‌دهیم.

اندازه های رایج برای کاربردهای مختلف بین 21 تا 24 اینچ می باشد.زیرا این اندازه‌ها با اینکه نسبتا بزرگ هستند؛ اما کیفیت بسیار خوبی را به شما ارائه می دهند. طی چندین دهه بعدی حداکثر رزولوشن تصویر به تدریج افزایش بیدا کرد و قیمت به کاهش ادامه داد. تکنولوژی سی آر تی در بازار میلیونی نمایشگرهای پی سی قالب باقی ماند چون برای تولید ارزان‌تر بود و همچنین مدلی که قابلیت دید تقریباً ۱۸۰ درجه را داشت معرفی کرد.

پورت‌های ورودی چندگانه باعث می‌شوند چند سیستم را به یک مانیتور متصل کنیم و از هزینه‌های اضافه جلوگیری شود. نخستین مانیتورها از لامپ‌های پرتوی کاتدی (سی آر تی) استفاده کردند. نیاز به استفاده از متون نسبتاً بزرگ و به شدت محدودکننده مقدار اطلاع‌هایی که می‌تواند در یک زمان نمایش داده شود پدید آمد. در این بخش علاوه بر مقایسه قیمت مانیتور، امکان مشاهده مشخصات فنی و مقایسه مانیتورهای مختلف با سایز های مختلف نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. میلیاردها سال پس از اتمام این نبرد بزرگ، بر روی زمینی واقع در چندجهانی، یک دانشمند جوان و با استعداد شروع به تحقیق دربارهٔ پیدایش خلقت جهان کرد. این دانشمند اقدام به سفری خطرناک به جهان پادماده نمود و دخالت او در این قضیه نه تنها به نابودی دنیای خود انجامید، بلکه سبب بیداری و آزادی آنتی-مانیتور گردید که تا آن لحظه بی‌حرکت مانده بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.