من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

نرخ نوسازی تصویر به تعداد دفعات به روزرسانی شدن تصویر یا فریم در هر ثانیه است. این مشخصه بیشتر برای گیمرها اهمیت دارد و مانیتورهای ۱۴۴ هرتز بهینه‌ترین انتخاب برای گیمرها محسوب می‌شوند. کاربر گرامی، شما در حال مشاهده کالاهای گروه ال سی دی-ال ای دی هستید. شما می توانید با کلیک بر روی برندهای زیر، ال سی دی-ال ای دی مورد نظر خود را یافته و یا لیست قیمت ال سی دی-ال ای دی را مشاهده نمایید. آیتم‌ها می‌توانند به وسیلهٔ یک انگشت، انتخاب یا منتقل شوند، و حرکات انگشت می‌تواند برای انتقال دستورهای مورد استفاده قرار گیرد.

نمایشگری با تکنولوژی دیود ارگانیک گسیل نور (اُ ال ای دی) نسبت به ال سی دی‌ها کنتراست بالاتر و زوایای دید بهتری را ارائه می‌کنند اما هنگام نشان دادن اسنادی که پس زمینه سفید یا روشن دارند، نیازمند نیروی برق بیشتری هستند. در سال ۲۰۱۱، هزینه یک نمایشگر ۲۵ اینچ (۶۴ سانتیمتر) اُ ال ای دی، ۷۵۰۰ دلار بود، اما انتظار می‌رود قیمتها کاهش یابند. صفحه نمایشگرهای رزولوشن بالا سی آر تی جهت اهداف نظامی، صنعتی و کاربردهای علمی توسعه پیدا کرد، اما برای تولید واقعی خیلی گران بودند.

طی چندین دهه بعدی حداکثر رزولوشن تصویر به تدریج افزایش بیدا کرد و قیمت به کاهش ادامه داد. تکنولوژی سی آر تی در بازار میلیونی نمایشگرهای پی سی قالب باقی ماند چون برای تولید ارزان‌تر بود و همچنین مدلی که قابلیت دید تقریباً ۱۸۰ درجه را داشت معرفی کرد. سی آر تی‌ها هنوز بعضی فواید کیفیت تصویری را بر ال سی دی‌ها دارند اما در روی کاغذ این پیشرفت کمتر قابل مشاهده بوده‌است. مانیتور یا نمایشگر یک ابزار الکترونیکی است که کار پخش تصاویر ارسالی از کامپیوتر را بر عهده دارد.

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پورومیکس بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع می باشد. مانیتور ویوسونیک یکی از ارزان ترین مانیتورهای باکیفیت در بازار می باشد. جواب سوالات خود در مورد راه‌اندازی محصول، روش استفاده، مراقبت، تعمیر و نگهداری پیدا کنید.

بعضی از انواع اولیه رایانه‌های خانگی (مانند تی آر اس-۸۰ و کومودور پی ای تی) محدود به صفحه نمایش‌های تک رنگ بودند. اما ظرفیت نمایش رنگی از پیش تر یک استاندارد پیشگامان اپل ۲ بود که در سال ۱۹۷۷ معرفی شد، و در آتاری‌های مدل ۸۰۰ بسیارمدرن گرافیکی به کار رفت که در سال ۱۹۷۹ معرفی شد. هم رایانه‌ای که از آنتن استفاده می‌کنند که یک مجموعه رنگ‌ها را ایجاد کند و هم نمایشگر رنگی سی آر تی که با هدف رزولوشن بهینه شده طراحی شده‌اند، می‌توانند توسط کابل متصل شوند. نوع صفحه نمایشگر جی پلاس GDM-245JNاز IPS LED مات تشکیل شده است که دارای شفافیت بالایی می‌باشد. این مدل هم مانند GDM-225JN از روکش مات Anti-Glare برخوردار است و می‌تواند از انعکاس نور روی صفحه جلوگیری کند، بنابراین برای کاربر حتی در مکان های پر نور هم پاسخگو خواهد بود. • اگر قرار است خرید یک مانیتور خمیده را تجربه کنید این پارگراف را از دست ندهید!

تخته نرد چیست؟

تخته نرد مجموعه‌ای از بازیهاست که بسیاری از بازیکنان پیش از تبدیل آن به بازی اصلی که امروزه از آن استفاده می‌شود آنها را بازی می‌کردند. تخته نرد یک بازی مسابقه‌ایست بین دو بازیکن حریف، که هرکس در آن سریعتر تمام مهره های خود را خارج کند برنده است. به یاد داشته باشید که این بازی نیز مثل شطرنج یک بازی استراتژیک است و با تاکتیک‌ها و مانور مناسب مهره‌ها در زمین بازی و نبرد بر سر تسلط بیشتر بر زمین بازی در آن به پیروزی می‌رسید، نه یک مسابقه اسب دوانی به دور زمین بازی. در طول بازی شما همواره باید نقشه‌های جایگزین داشته باشید، چرا که ممکن است با یک گردش نامناسب تاس تمام نقشه‌هایتان نقش بر آب شود. و باید اضافه کرد تخته نرد یک بازی تخته‌ای (بردگیم) است با مهره‌هایی کاملاً مشابه بازی چکرز و دو بازیکن رقیب که هر یک تلاش می‌کنند در دو مسیر مخالف دایره‌ای مهره‌های خود را وارد خانه خودی و سپس از زمین بازی خارج کنند. این ویژگی‌های منحصر بفرد، بازی تخته نرد را برای هرکسی جذاب و لذت بخش کرده است. شما هیچ وقت برای شروع و یادگیری تخته نرد بیش از حد پیر یا جوان نیستید.

Bg board L.jpg

به صورت خلاصه باید به شما بگویم، تخته نرد یک بازی مهیج آمیخته با تاکتیک‌های جالب است. یک بازی که در آن علیرغم وجود عامل شانسی و غیر قابل کنترل تاس، بازیکن با تجربه‌تر یا باهوش‌تر معمولاً برنده است. با این وجود به خاطر حضور عامل شانس، ممکن است یک بازیکن تازه کار مقابل یک بازیکن حرفه‌ای یا قهرمان نیز به پیروزی برسد. اما این هم از زیبایی‌های بازی تخته نرد است. نتیجه بازی معمولاً تا آخرین چرخش‌های تاس هنوز قطعی نمی‌شود، در حالی که همه چیز ممکن است با یک چرخش تاس عوض شود.

آموزش کامل تخته نرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.