من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

این درگاه ممکن است به صورت پورت های مختلفی چون VGA و DVI و یا به صورت HDMI باشد. پورت‌های ورودی چندگانه باعث می‌شوند چند سیستم را به یک مانیتور متصل کنیم و از هزینه‌های اضافه جلوگیری شود. یکی از مزایای خرید مانیتور 60 هرتز شیائومی این است که جلوگیری از خستگی چشم کاربر را در اولویت قرار داده است. نور تصویر قابل تنظیم شدن است و حالت Low Blue Light به کار رفته در طراحی مانیتور می‌تواند نورهای آبی با طول موج کوتاه را که برای چشم مضر هستند فیلتر کند و فشاری که به چشم وارد می‌شود را کاهش دهد.

به تعداد پیکسل‌های مشخص که در هر بعد افقی و عمودی، مانیتور قادر به نمایش است، وضوح نمایش گفته‌می‌شود. تراکم پیکسل به تعداد پیکسل هایی که در یک واحد خطی می‌آید، گفته می‌شود. مانیتورهای LCD اکنون از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به‌حدی که می‌توانند برای تحقیقات بینایی مورد‌استفاده قرار بگیرند. این مانیتورها لرزش کمتری دارند به‌حدی که چشم ما قادر به تشخیص آن نیست؛ همچنین لرزش کم آن‌ها باعث شده‌است که از خستگی چشم‌ها در مواقع کار کردن با کامپیوتر و انواع سیستم‌های دارای مانیتور کمتر شود.

پس اگر قصد تهیه‌ی یک نمایشگر خوش‌ساخت و ساده Full HD، را دارید، این محصول می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش ‌روی شما باشد. فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به فروشگاه فرا انفورماتیک با ۱۸ سال تجربه در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت و همان جا اقدام به پرداخت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود.

مدلهای سینتیک پرو علاوه بر قابلیت مولتی تاچ از کیفیت تصویر و طیف رنگ نسبتا بالاتری پشتیبانی میکنند و در حال حاضر در سایزهای {13|thirteen}، {16|sixteen}، 22 و 24 اینچ تولید میشوند و ایده آل حرفه ای های رشته های مختلف گرافیک هستند. محصولات سینتیک وکام هم در سه سایز {13|thirteen}، {16|sixteen} و 22 اینچ تولید میشوند که در طیف وسیعی از فعالیتهای هنری و گرافیکی کاربرد دارند و با قیمت مناسبتری نسبت به مدلهای پرو قابل تهیه هستند. مانیتور یکی از قطعات خارجی یک کامپیوتر بوده که توسط آن خروجی یک کامپیوتر بر روی یک صفحه، به کاربر نمایش داده می شود. کیفیت تصاویری که در مانیتورها نمایش داده می شوند، به عوامل مختلفی مانند رزولوشن بستگی دارد و هر چه میزان تراکم پیکسل ها در یک صفحه نمایش بیشتر باشد، تصاویر با کیفیت بهتری نشان داده می شوند. مانیتورها در سه دسته ال ای دی، ال سی دی و CRT ساخته شده اند و نمایشگرهای CRT به مرور زمان جایگاه خود را به انواع مانیتور ال ای دی و ال سی دی داده اند.

از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مدل مناسب کم قیمت با کارایی متوسط بپردازیم. توجه کنید که این مدل‌ها حرفه‌ای نبوده و برای طراحان، ادیتورها و کسانی که با رنگ و تصویر کار می‌کنند گزینه مناسبی نیست. فروشگاه اینترنتی زنبیل یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که هدف اصلی آن ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای تمام مشتریان می باشد.

های ۲۲ اینچ،‌ ۲۴ اینچ و ۲۷ اینچ معمول ترین ابعاد برای کاربری های عادی و حتی بازی محسوب می‌شوند. همچنین از نظر رزولوشن تصویر نیز گزینه های 1080p یا FHD در کنار 1440p یا QHD و نمایشگر های 4K و UHD سه گزینه پیش روی هستند که البته تفاوت قیمت نسبتا زیادی نیز با یکدیگر دارند. شرکت سامسونگ برای اتصال این مانیتور به کارت گرافیک، یک درگاه VGA تعبیه کرده است که بر روی پنل پشتی دستگاه قابل‌دسترسی است. شرکت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتر، تلویزیون و مانیتور است که به علت کیفیت بالای محصولات خود، نظر کاربران بسیاری را به‌سوی خود جلب کرده است.

در دهه ۱۹۹۰ میلادی، استفاده‌های اولیه از ال سی دی برای نمایشگرهای رایانه‌ای در لپ‌تاپ‌هایی بود که توان کمتری مصرف می‌کرد، سبک‌تر از لحاظ ابعاد فیزیکی در مقایسه با قیمت بیشتر نسبت به سی آر تی‌ها بزرگتر بود. شرکت بنکیویکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه مانیتورهای کامپیوتراست.برای افرادی که علاقه مند به انجام بازی‌های کامپیوتری می‌باشند، یا گرافیست و انیماتور هستند و یا به کار تدوین و مونتاژ مشغولند توصیه می‌کنیم سری به مانیتورهای بنکیو بزنند. این برند دو سری دیگر با نام‌های XL و RL تولید کرده است که منحصر به مانیتورهای گیمینگ شناخته می‌شود. زمان پاسخ دهی صفحه در اکثر مانیتورهای گیمینگ ایسوس برابر با 1 میلی ثانیه می‌باشد. ایسوس در این سری از مانیتورهای خود از تکنولوژی‌های خاص و انحصاری استفاده کرده است.

این مدل که از فناوری LED استفاده می‌کند وضوح تصویر بسیار بالایی دارد و همانند برند ال‌جی، تراکم پیکسلی بالایی دارد؛ همچنین زاویه‌دید گسترده آن باعث می‌شود شما بتوانید این صفحه را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید. به علاوه اینکه سامسونگ در این نمایشگر خود حالت Eye Saver برای محافظت از خستگی چشم را نیز قرار داده که با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و مصرف کنندگان این محصول علی‌الخصوص برنامه نویس ها داشته است. آیا این موضوع بدین معنی است که نمایشگری که از آن استفاده می‌کنید اهمیتی ندارد و تأثیری در عملکرد شما نخواهد داشت؟ برخی‌ها معتقدند که مانیتور گیمینگ یکی از مهمترین لوازمی است که باید تهیه کنید و دیگران بر این باورند که اهمیت زیادی ندارد. باتوجه به افزایش قیمت و کاهش موجودی مانیتورهای برند در بازار ایران، تهیه این قلم بیش از پیش برای کاربران دشوار شده است. از طرفی قیمت بالای مانیتورهای حرفه‌ای و از طرف دیگر کمبود محصول در رده پایین به یکی از معضلات اصلی خریداران کامپیوتر بدل گردیده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.