من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

این مانیتورها از تکنولوژی مطرح آن‌روزها یعنی لوله اشعه کاتد که معروف به CRT بود، ساخته‌شده‌بود. این لوله‌ها به‌وسیله واکنش‌های‌شیمیایی که داخل لوله‌های حاوی مواد کاتدی انجام‌می‌شد، نورانی می‌گشت. اساس کار این مانیتورها درخششی بود که از بمباران واکنش‌های کاتدی بدست‌میآمدبود.

این معیار بر حسب درجه در هر دو جهت افقی و عمودی اندازه‌گیری می‌شود. زمان پاسخ، زمانی است که طول می‌کشد تا یک پیکسل در مانیتور، از حالت فعال (سفید) به حالت غیرفعال (سیاه) رفته و دوباره به حالت فعال (سفید) بازگردد، که بر حسب میلی ثانیه اندازه‌گیری می‌شود. اعداد کوچکتر به معنای انتقال سریعتر و در نتیجه چیزهای مصنوعی تصویری قابل مشاهدهٔ کمتر است. گروه مادیران که در سال 1343 تاسیس شده است یکی از شرکت‌های خصوصی و پیشرو ایرانی در زمینه تجهیزات الکترونیک و راهکار‌های نوین تجاری می باشد.

تا قرن ۲۱ بیشتر از لوله اشعهٔ کاتدی استفاده می‌شد اما آن‌ها تا حد زیادی با مانیتورهای ال سی دی جایگزین شدند. مانیتور مورد علاقه خود را از میان مانیتور های سری فوق عریض، 4K، مانیتورهای بازی، ال ای دی و ال سی دی شرکت مادیران با برند ال جی، ایکس ویژن و ای او سی انتخاب نمایید. سامسونگ، نمایشگرها را در سه گروه مانیتور منحنی، مانیتور بازی و مانیتور تخت دسته بندی کرده است. این مانیتورها هر کدام بر حسب سلیقه و نیاز کاربران طبقه بندی شده تا انتخاب برای خرید راحت‌تر صورت بگیرد. انواع نمایشگرهای ال جی را با یکدیگر مقایسه کنید و فناوری مورد نیاز خود را همسو با اعتماد به توانایی محصول انتخاب کنید. ابعاد تصویری که شما میخواهید بسته کاربرد شما دارد و ممکن است برای اتاق کنفرانس یا مدیرعامل و همچنین فضایی که برای آن در نظر گرفته‌اید بخواهید بزرگ یا کوچک انتخاب کنید و این کاملا به خود شما بستگی‌دارد.

اما نمایشگر‌های حال حاضر غالبا در دو دسته کلی (TN (twisted nematic و (IPS (in-{plane|aircraft|airplane} switching تولید می‌شوند. رزولوشن صفحه نمایش، تعداد پیکسل‌های مجزا در هر بعد است که می‌تواند نمایش داده شود. برای یک اندازه صفحه نمایش داده شده، حداکثر رزولوشن توسط فاصله نقطه‌ای محدود می‌شود. این مانیتورها تماشای رنگ‌های زنده و جذاب را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.همچنین این محصولات می‌توانند زاویه دید گسترده ای برای مخاطب ایجاد نمایند. از آن جایی که تنوع مانیتورهای ایسوس زیاد است، آن‌ها را براساس مدل‌های تولید شده تا به اکنون بررسی می‌کنیم. برای ارتباط با شرکت ال‌جی و یا دیگر شرکت‌های وابسته به ال‌جی لطفا کلیک کنید.

این مقیاس برابر با فاصله از گوشه سمت راست و بالا تا گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش است. یکی از نکاتی که شما برای خرید مانیتور باید بدانید این است که شما این مانیتور را برای چه نوع مصرفی می‌خواهید و بودجه شما برای خرید مانیتور چقدر است. دلایلی چون وضوح‌کم تصویر و نبود کیفیت تصاویر باعث شد این مانیتورها از رده خارج شوند. هرچند که هم اکنون نیز این مانیتورها برای تصاویر دو رنگ و یا نمایش نتایج مورد‌استفاده قرار‌می‌گیرند. جزئیاتی که آن‌ها نمایش می‌دادند به مراتب کمتر و محدودتر از مانیتورهای نسل‌جدید بود. تی اف تی-ال سی دی یک مدل خاص از ال سی دی است که هم‌اکنون تکنولوژی قالبی است که در نمایشگرهای رایانه به کار می‌رود.

سری ASUS Designo MX مانیتورهاییازطراحی بدنه بسیار باریک خوردار است که جلوه زیبا و منحصر به فردی به این مدل مانیتورها بخشیده است. از نظر عملکرد نیز همچون طراحی ارگونومیک شیک محصول از کیفیت و وضوح تصویر بالایی برخوردار است. یکی از پرفروش ترین مدل‌های مانیتور سری MX است که یکی از مهم ترین دلیل استقبال خرید مشتریان همین ویژگی زیبایی محصول می‌باشد.

امروزه انواع مختلفی از نمایشگرها با تکنولوژی های جدید وارد بازار شده اند که می توان به ال ای دی و ال سی دی اشاره کرد. مادیران با تکیه بر چندین دهه تجربه و نیروی کارآمد اقدام به تولید و عرضه های ال جی تحت لیسانس ال جی الکترونیکس کرده است. مدل پرفروش اما مقرون به صرفه آن باعث‌شده درخواست برای خرید این مدل‌ بالا برود. این مدل به نام‌ LS19F355HN 19 Inch LED Monitor در بازار ارائه شده است.

اندازه های رایج برای کاربردهای مختلف بین 21 تا 24 اینچ می باشد.زیرا این اندازه‌ها با اینکه نسبتا بزرگ هستند؛ اما کیفیت بسیار خوبی را به شما ارائه می دهند. این ابعاد در بازار نیز راحت‌تر ارائه می‌شوند و مورد استفاده افراد بسیاری است.در حالی که ابعاد بزرگتر از 24 اینچ به علت بزرگی صفحه تصویر خروجی را بی‌کیفیت می‌کنند.البته این ابعاد کاملا وابسته به نوع کاربردی است که شما از آن انتظار دارید. این مانیتور از یک جک {3|three}.5 میلی‌متری صدا نیز بهره می‌برد که به شما قابلیت اصال هدفون و یا اسپیکر خود را به این مانیتور را می‌دهد و شما می‌توانید از صدای شفاف و با کیفیت لذت ببرید. در مجموع اگر به دنبال یک مانیتور با کیفیک و باریک با ظاعری زیبا برای کاربرد خانگی، اداری و گهگاهی بازی هستید، مانیتور جی‌پلاس مدل GDM-245JN می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. این مقیاس به شما این امکان را می‌دهد که قبل از چاپ‌، عکس‌ها و اسناد را بر روینمایشگر‌، پیش از نمایش در اندازه واقعی آن‌ها‌، رویت کنید. تمامی مانیتورهای سریProArtدارای ضمانت نامه {3|three} ساله با استانداردZero Bright Dotهستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.