من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مانیتور رایانه قابل حمل UPERFECT 4K
مانیتورهای رایانه قابل حمل UPERFECT 4K ارزان نیستند و در واقع امروزه یکی از گرانترین گزینه ها در ترهستان به شمار می روند. با این حال ، اگر هزینه این مانیتور را پرداخت کنید ، قطعاً ویژگی های زیادی خواهید داشت.

بزرگترین مزیت مانیتور رایانه قابل حمل UPERFECT 4K وضوح 4K دقیق آن است ، که برای هر کاربر حرفه ای که با رسانه های مختلف کار کند ضروری است. این مانیتور قابل حمل حتی دارای پایه است ، بنابراین در هر کجا که هستید می توانید از مانیتور با وضوح بالا استفاده کنید. این دستگاه حتی به محافظ صفحه مجهز است که می تواند عمر مفید آن را افزایش دهد. عملکردهای دستگاه عبارتند از:

زاویه دید 178 درجه
پنل IPS
عملکرد HDR
وضوح تصویر 3840 21 2160 پیکسل
تمام بدنه آلومینیومی
فیلتر نور آبی
قاب چرمی
دو بلندگوی 2 واتی
پشتیبانی از پورت HDMI ، Mini DP ، نوع C
دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است
منوی چند زبانه

Lenovo ThinkVision M14 2020
اگر فکر می کنید هزینه خرید UPERFECT 4K بسیار زیاد است ، می توانید از نمایشگر قابل حمل Lenovo ThinkVision M14 استفاده کنید. اگرچه این دستگاه نمایشگر 4K نیست ، با این وجود وضوح 1920x1080 پیکسل را ارائه می دهد. از آنجا که این مدل لنوو برای حمل و نقل است ، برای سهولت استفاده در کنار لپ تاپ از یک قاب سبک استفاده می کند. اگر به دنبال مانیتور دوم هستید ، قطعاً Lenovo ThinkVision M14 گزینه ایده آل شماست. این مانیتور تنها 14 اینچ است ، فقط 570 گرم وزن دارد و با هر دستگاهی که مجهز به پورت USB-C باشد سازگار است. این صفحه از طریق درگاه USB به لپ تاپ متصل می شود و به شما یک صفحه نمایش اضافی برای انجام کار می دهد و راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوا با همکاران و دوستان است. طراحی ارگونومیک این امکان را برای شما فراهم می کند تا زاویه دید را کنترل کنید و از آنجا که در هر دو طرف پورت وجود دارد ، می توان به راحتی توسط کاربران راست دست و چپ دست استفاده شود.

ASUS MB168B
بهترین مانیتور قابل حمل 2020 اگر به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستید ، مانیتور قابل حمل ASUS MB168B را بررسی کنید. این مانیتور ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهد ، به عنوان مثال ، وضوح آن فقط 1366 76 768 پیکسل است ، اما یکی از ارزان ترین مانیتورهای حمله در بازار است. با توجه به قیمت پایین این تجهیزات ، کیفیت قابل توجهی را بدست خواهید آورد. با این حال ، این یکی از معدود مانیتورهایی است که عملکردهای قدرتمندی دارد. قیمت پایین است و هنوز هم می تواند نیازهای کاربران را به خوبی برآورده کند. عملکردهای دستگاه عبارتند از: مانیتور 15.6 اینچی HD ، با استفاده از کابل USB 3.0 برای انتقال داده و انرژی. باریک ترین و سبک ترین مانیتور USB در جهان ، با طراحی فلزی شیک براکت قابل تنظیم صفحه را بچرخانید 3 سال گارانتی ASUS را پشتیبانی کنید فیلتر نور آبی باعث کاهش فشار روی چشم شما می شود.

ASUS Zenscreen MB16AMT یکی دیگر از بهترین مانیتورهای قابل حمل ASUS
اگر مارک ASUS را دوست دارید ، می توانید مانیتور لوکس تر ASUS Zenscreen MB16AMT را امتحان کنید. در مقایسه با صفحه نمایش قابل حمل UPERFECT که در بالا بحث کردیم ، Zenscreen کیفیت تصویر 1080p را به جای وضوح 4k ارائه می دهد. با این حال ، این دستگاه بلندگوهای داخلی دارد که می تواندمایتورهای با قابلیت حمل شدن Zenscreen را به یک نمایشگر مستقل تبدیل کند. دستگاه دارای باتری داخلی است ، بنابراین نیازی نیست که در کنار پریز برق بنشینید. از همه مهمتر ، Zenscreen دارای یک رابط صفحه لمسی است ، به این معنی که شما برای استفاده از آن حتی به صفحه کلید یا موس نیازی ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که آن را وارد کرده و روی صفحه ضربه بزنید تا به صفحه متصل شوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.