من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به فروشگاه فرا انفورماتیک با ۱۸ سال تجربه در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت و همان جا اقدام به پرداخت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود.

سعی ما بر این بوده رنج وسیعی از جدیدترین مدلهای مانیتور را با بهترین مشخصات و قیمت مناسب برای خرید آنلاین در دسترس شما قرار دهیم. خرید کالا در فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین بسیار ساده بوده و شما میتوانید با جستجو ، بررسی و مقایسه از بین کالاهای سایت لذت خرید آنلاین اینترنتی را تجربه کنید. مانیتور یا نمایشگر یک ابزار الکترونیکی است که کار پخش تصاویر ارسالی از کامپیوتر را بر عهده دارد. امروزه انواع مختلفی از نمایشگرها با تکنولوژی های جدید وارد بازار شده اند که می توان به ال ای دی و ال سی دی اشاره کرد. مادیران با تکیه بر چندین دهه تجربه و نیروی کارآمد اقدام به تولید و عرضه مانیتور های ال جی تحت لیسانس ال جی الکترونیکس کرده است. این نمایشگرها را می توانید در وبسایت مادیران پیدا و خریداری کنید.

شخصیت مانیتور توسط نویسنده مارو وولفمن و طراح جرج پرز خلق شده‌است که برای اولین بار در شمارهٔ ۲۱ از دومین نسخه مجموعه تایتان‌های نوجوان جدید (ژوئیه ۱۹۸۲) حضور پیدا کرد. او یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه کمیک بحران در زمین‌های بی‌نهایت به‌شمار می‌رود. مانیتور در تمام مدت حضورش در عناوین اصلی ابرقهرمانی دی‌سی در سایه به تصویر کشیده می‌شد، و چهرهٔ او برای نخستین بار در یکی از معدود سری‌های باقی‌مانده غیر ابرقهرمانی، یعنی مجموعه کمیک جنگی جی.آی. بعضی صفحه نمایش‌ها، مخصوصاً نمایشگرهای ال سی دی جدید، حالت مات ضد انعکاس سنتی را با یک حالت براق جایگزین کردند. این امر، اشباع رنگ و وضوح را افزایش می‌دهد اما انعکاس از چراغها و پنجره‌ها از آن‌ها بسیار مشهود است.

عمق‌رنگی که سایه‌ها را مشخص می‌کند به‌همراه تعداد رنگ‌های زیادی که تولیدمی‌کنند یکی‌دیگر از دلایل محبوبیت این مانیتورها بوده‌است. مانیتور یک دستگاه خروجی برای انواع سیستم‌ها است که اطلاعات را به صورت تصویر به کاربر نشان می‌دهد. این اطلاعات ممکن است به صورت تصویر یا فیلم یا نتیجه یک محاسبات باشد که کاربر نیاز به تصویر آن دارد. اطلاعات نمایشی بر روی مانیتور، به کاربر مفهومی را منتقل می‌کنند به‌همین دلیل نمی‌توان تاثیر صفحه نمایش را در انتقال مطالب نادیده گرفت.

از سال ۱۹۸۱ تحولی در تولید صفحه نمایش ایجاد شد که صفحه نمایش را قادر به نمایش چهار رنگ کرد. با پیشرفت تکنولوژی، در طراحی صفحه نمایش‌ها نیز به سرعت تغییراتی داده شد. در سال ۱۹۸۴ صفحه نمایش‌های EGA به بازار عرضه شد که توانایی نمایش ۱۶ رنگ را داشت. اول این‌که باید بدانید سطح صفحه نمایش نمایشگر را بر حسب اینچ می‌سنجند. این مقیاس برابر با فاصله از گوشه سمت راست و بالا تا گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش است.

دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین استفاده از نظرات دیگر کاربران، بررسی‌های تخصصی زومیت و بخش پرسش و پاسخ نیز به انتخاب بهتر و آگاهانه‌تر شما کمک خواهد کرد. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه ‌های مانیتور انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. از برندهای معروف و موفق در زمینه تولید مانیتور می‌توان به ال‌جی، ایسوس و سامسونگ اشاره کرد.

این به مهندسان عامل رایانه اجازه می‌دهد که بر وضعیت داخلی از ماشین نظارت کنند، بنابراین این صفحه از لامپ‌ها به عنوان نمایشگر شناخته شده‌است. زمانی‌که مانیتورهای اولیه فقط قادر به نمایش یک مقدار بسیار محدود اطلاع‌های بود و بسیار گذرا بودند آن‌ها به ندرت برای خروجی برنامه در نظر گرفته شدند. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد . یک مانیتور یا صفحه نمایش شامل درگاه ورودی است که اطلاعات را از سیستم دریافت کرده و طی عملیاتی آن‌را به نمایش درمی‌آورد. این درگاه ممکن است به صورت پورت های مختلفی چون VGA و DVI و یا به صورت HDMI باشد. البته در مانیتور‌های کنونی تعداد پورت های ورودی افزایش یافته‌است.

این جهان‌ها تنها با تفاضل ارتعاشی از یکدیگر جدا بودند و هیچ‌کدام از آن‌ها به قدرتمندی تک جهانی نبودند که پیش از آن‌ها وجود داشت. او اوایل زندگی خود را صرف مراقبه نمود، تا با استفاده از قدرت‌های فراوان درون خود به جهان‌های اطراف دستیابی پیدا کند و از تمامی اسرار آن‌ها باخبر شود. بیشتر لپ‌تاپ‌های امروزی، یک روش برای کمرنگ کردن صفحه بعد از مدتی از عدم فعالیت یا هنگامی که باتری در حال استفاده است ارائه می‌کنند.

این قابلیت، طول عمر باتری را افزایش و فرسایش آن را کاهش می‌دهد. کیمیا آنلاین به شما کمک میکند تا کالای مورد نظر خود را در یک بازه قیمتی به شکل صحیح انتخاب نموده و یک خرید آنلاین مطمئن را تجربه نمائید. این مجموعه در کمک به خریداران و مشتریان خود جهت یک انتخاب و خرید مناسب با بهترین قیمت در ایران پیشگام بوده است. شرکت ایگرد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ با هدف ایجاد بستری مناسب برای خرید آنلاین کالای خارجی آغاز کرد‌ه است. برای مثال، نمایشگر ۱۷ اینچ یعنی فاصله از گوشه سمت راست و بالا تا گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش ۱۷ اینچ است. در سال ۱۹۷۰ اولین صفحه نمایش‌ها برای رایانه‌های شخصی به بازار عرضه شدند که تنها قادر به نمایش متن بودند و به همین دلیل آن‌ها را صفحه نمایش مبتنی بر متن می‌نامند.

هرچه کیفیت صفحه نمایش شما بیشتر باشد، قیمت مانیتور هم بالاتر می‌رود. دلایلی چون وضوح‌کم تصویر و نبود کیفیت تصاویر باعث شد این مانیتورها از رده خارج شوند. هرچند که هم اکنون نیز این مانیتورها برای تصاویر دو رنگ و یا نمایش نتایج مورد‌استفاده قرار‌می‌گیرند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.