من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

این برند یکی از پرفروش‌ترین برندها در دنیای کالاهای‌دیجیتال است. مدل پرفروش اما مقرون به صرفه آن باعث‌شده درخواست برای خرید این مدل‌ بالا برود. این مدل به نام‌ LS19F355HN 19 Inch LED Monitor در بازار ارائه شده است. این مدل که از فناوری LED استفاده می‌کند وضوح تصویر بسیار بالایی دارد و همانند برند ال‌جی، تراکم پیکسلی بالایی دارد؛ همچنین زاویه‌دید گسترده آن باعث می‌شود شما بتوانید این صفحه را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

دانستن این نکات به شما برای انتخاب درست و خرید مانیتور مناسب کمک می‌کنند. مشتریان گرامی؛ با توجه به نزدیک شدن انتهای سال، فروش اقساطی نخواهیم داشت. جهت محصولات موبایل با مرکز اطلاعات مشتریان مادیران با شماره تماس حاصل فرمایید. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است. نمایشگر تمام‌رنگی یا سوپر وی‌جی‌ای که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می‌کند و تصاویر نسبتاً طبیعی عرضه می‌کند.

یک صفحه نمایش جهت دار که تصاویر سه بعدی را بدون کلاه تولید می‌کند. نسبت کنتراست، نسبت درخشش روشن‌ترین رنگ (سفید) به تاریک‌ترین رنگی (سیاه) است که نمایشگر قادر به تولید آن است. روشنایی، بر حسب شمع بر متر مربع (cd/m2 که نام دیگرش نیت است) اندازه‌گیری می‌شود. چندین سال پیشتر در سال ۱۹۸۱ آی بی ام آداپتور گرافیک رنگی را معرفی کرد که می‌توانست ۴ رنگ با یک رزولوشن ۳۲۰ در ۲۰۰ تولید کند، یا می‌توانست ۶۴۰ در ۲۰۰ پیکسل با دو رنگ تولید کند. در سال ۱۹۸۴ آی بی ام آداپتور گرافیکی پیشرفته که توانایی تولید ۱۶ رنگ و رزلوشن ۶۴۰ در ۳۵۰ را داشت معرفی کرد. این مانیتورها قادر به نمایش مقدار بسیار محدود و گذرایی از اطلاعات بودند.

این برند با کیفیت خوبی که در لب‌تاپ های خود عرضه کرد، این توقع را ایجاد کرد که پرچمدار این رقابت باشد. مانیتور مدل VS197DE LED Monitor یکی از بهترین‌ها در دنیای دیجیتال است. این مدل با داشتن قیمت مناسب و دارا بودن رزولوشن HD و وزن نسبتا سبکی که دارد توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. همچنین وجود قابلیت نمایش {16 .7 میلیون رنگ که طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود باعث‌شده به ستاره درخشان و پرفروش مانیتورهای ایسوس تبدیل‌شود. نخست، رایانه‌های الکترونیکی با یک صفحه‌ای با لامپ‌های روشن که موقعیت هر لامپ خاصی شامل حالت روشن، خاموش یک بار ثبت شده در داخل رایانه است، نشان داده می‌شد.

در پایان دهه ۱۹۸۰ میلادی، نمایشگرهای رنگی سی آر تی که به شکل واضح می‌توانست ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل را نمایش دهد و به وفور قابل خرید بودند را به صورت گسترده در دسترس قرار داشت. در این زمان مجموعه‌ای از لامپ‌های روشن با لوله پرتو کاتدی که می‌تواند معادل چند لامپ روشن با قابلیت اطمینان بیشتر نمایش بدهد، جایگزین شدند. قیمت مانیتور به عواملی همچون ابعاد،‌ رزولوشن، قابلیت ها و امکانات و برند سازنده بستگی دارد. در بخش محصولات زومیت انواع مانیتور ال جی،‌ مانیتور سامسونگ، مانیتور ایسوس، مانیتور بنکیو و برندهای ایرانی همچون جی پلاس و ایکس ویژن با دقیق ترین مشخصات آماده مقایسه هستند. من ربات هوشمند گفت و گوی آنلاین دیجی‌کالا هستم و در حال حاضر در حال آموزش دیدن برای پاسخگویی بهتر و انتقال پیام شما به پاسخگوی مرتبط با مشکلتان هستم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.