من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

بسته به نوع کاربری مورد نظر شما، انواع مختلفی از مانیتورها وجود دارد اما اینجا ما به نکات کلی در انتخاب برای خرید مانیتور می‌پردازیم. در غیر از ساعات کاری و ایام تعطیل از طریق پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید. این شرکت در زمینه تولید قطعات کامپیوتری و دیجیتال فعالیت می کند. شرکت ویوسونیک یک شرکت مطرح چند ملیتی (آمریکایی - تایوانی) می باشد.

طیف وسیع تجهیزات جانبی نه تنها امکان نصب کلیۀ تجهیزات را در داخل رک مهیا میسازد، بلکه سبب تسهیل طراحی و مدیریت چیدمان داخلی رک نیز می شود. اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت مشاوره رایگان تماس گرفته شود. شرکت ویوسونیک اقدام به تولید انواع مانیتورهای گیمینگ ، خمیده ، لمسی و حرفه ایکرده است. برای هر بخش مستطیل شکل بر روی یک لامپ گرد، اندازه مورب، برابر با همان قطر لامپ است. با به‌روز کردن تنظیمات محصولات خود، به ما کمک کنید پیشنهادات بهتری برایتان ارائه دهیم. بدون این محصول، کوپن یا کد تخفیف استفاده ‌شده را نمی‌توان مطالبه کرد.

این کار روش آسانی است برای دنبال کردن چیزهای ویژه‌ای که مجذوبتان کرده است یا ذخیره کردن ایده‌هایی برای هدیه دادن به دوستان و خانواده. زاویه دید، حداکثر زاویه‌ای است که در آن تصاویر روی مانیتور، بدون افت کیفیت بیش از حد، قابل مشاهده باشند. این معیار بر حسب درجه در هر دو جهت افقی و عمودی اندازه‌گیری می‌شود.

مانیتور یکی از عناصر سخت افزاری مهم در کامپیوتر است که از آن به عنوان دستگاه استاندارد خروجی و در جهت نمایش اطلاعات استفاده می گردد. تمامی کاربران کامپیوتر به منظور مشاهده خروجی مناسب، نیازمند استفاده از یک مانیتور مطلوب می باشند. انتخاب یک مانیتور به عوامل متفاوتی نظیر مشخصات فنی و نوع کاربرد آن، بستگی دارد.مانیتورها به صورت کلی به سه دسته مانیتور های لامپ تصویری، ال سی دی و ال ای دی دسته بندی می شوند. خیلی از مانیتورها، لوازم دیگری (یا اتصال‌های آنها) را یکپارچه‌سازی می‌کنند.

به تعداد پیکسل‌های مشخص که در هر بعد افقی و عمودی، مانیتور قادر به نمایش است، وضوح نمایش گفته‌می‌شود. تراکم پیکسل به تعداد پیکسل هایی که در یک واحد خطی می‌آید، گفته می‌شود. مانیتورهای LCD اکنون از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ به‌حدی که می‌توانند برای تحقیقات بینایی مورد‌استفاده قرار بگیرند. این مانیتورها لرزش کمتری دارند به‌حدی که چشم ما قادر به تشخیص آن نیست؛ همچنین لرزش کم آن‌ها باعث شده‌است که از خستگی چشم‌ها در مواقع کار کردن با کامپیوتر و انواع سیستم‌های دارای مانیتور کمتر شود. کنتراست بالاتر آن‌ها نسبت به مانیتورهای کاتدی باعث شده که تصویر در این نمایشگرها به واقعیت نزدیک تر باشد.

سی آر تی‌ها هنوز بعضی فواید کیفیت تصویری را بر ال سی دی‌ها دارند اما در روی کاغذ این پیشرفت کمتر قابل مشاهده بوده‌است. مانیتور کامپیوتر انواع مختلفی دارد اما به طور کلی مانیتورها را با کاربری مجزا اداری و بازی می‌شناسند. مانیتوره های مخصوص بازی با رفرش ریت بالا، پشتیبانی از Vsync و G-Sync، طراحی خاص و تاخیر پایین گزینه‌ مناسبی برای گیمرها محسوب می‌شوند. مانیتور های ۲۲ اینچ،‌ ۲۴ اینچ و ۲۷ اینچ معمول ترین ابعاد برای کاربری های عادی و حتی بازی محسوب می‌شوند. همچنین از نظر رزولوشن تصویر نیز گزینه های 1080p یا FHD در کنار 1440p یا QHD و نمایشگر های 4K و UHD سه گزینه پیش روی هستند که البته تفاوت قیمت نسبتا زیادی نیز با یکدیگر دارند. رده سوم در معرفی بهترین ها به برند محبوب و همیشه در صحنه ایسوس می‌رسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.