من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

نمایشگر دو یا چندرنگ که رنگ متن و کادر متن را می‌تواند تغییر دهد. نمایشگر تک‌رنگ که فقط سیاه و سفید و رنگ خاکستری را نشان می‌دهد. برای اطلاع از کالاهای مرتبط با کالای مورد نظر با ما تماس حاصل فرمایید. اطلاعات و خدمات بازاریابی Samsung.com ، اعلامیه های محصول و خدمات جدید و همچنین پیشنهادهای ویژه ، رویدادها و خبرنامه ها.

این برندها در بازار رقابت مانیتور بهترین هستند و قیمت‌های خوبی برای انواع مانیتورها ارائه کرده اند. نسبت کنتراست، نسبت درخشنده‌ترین رنگ به تیره‌ترین رنگ است که همزمان در مانیتور تولید می‌شود. هرچقدر میزان درخشندگی و نسبت کنتراست به هم نزدیک‌تر باشند، آن صفحه کیفیت بهتری دارد.البته که تنها به این عدد وابسته نیست. درحالت‌کلی یک نمایشگر شامل صفحه نمایش، دستگاه مدار و یک محفظه است . مهم ترین بخش‌ آن که شما بیشتر با آن سروکار دارید ، صفحه مانیتور است؛ تفاوت قیمت‌ها برای مانیتورها بیشتر به این بخش برمیگردد.

در طرف دیگر مانیتور نیز به سبب این رویداد از خوابی عمیق بیدار شد و حضور شیطانی دشمن خود را احساس کرد که هم‌اکنون برای رسیدن به ماده مثبت جهان آزاد شده بود و بر روی قدرت‌های مخرب خود کار می‌کرد. مانیتور همچنین وجود دانشمند جوان را که مسئول آزادی آنتی-مانیتور احساس می‌کرد. این دانشمند قادر به ردیابی محل استقرار آنتی-مانیتور و فعالیت‌های او بود. قدرت‌های او به سرعت در حال گسترش در سرتاسر فرضیه چندجهانی بود و جهان پادماده با گسترش خود در حال بلعیدن میلیون‌ها سیاره دیگر بود. دانشمند جوان به دلیل سرنوشت خود برای تماشای نابودی جهان و بی‌ارادگی‌اش، نام «پورایا» را برای خود برگزید. ) یک شخصیت خیالی در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است.

جزئیاتی که آن‌ها نمایش می‌دادند به مراتب کمتر و محدودتر از مانیتورهای نسل‌جدید بود. مانیتورهای اولیه از صفحه‌ای ‌از لامپ‌ها تشکیل شده بودند و به صفحه‌چراغ معروف بودند. این مانیتورها از تکنولوژی مطرح آن‌روزها یعنی لوله اشعه کاتد که معروف به CRT بود، ساخته‌شده‌بود. این لوله‌ها به‌وسیله واکنش‌های‌شیمیایی که داخل لوله‌های حاوی مواد کاتدی انجام‌می‌شد، نورانی می‌گشت.

اندازه تصویر قابل مشاهده، معمولاً به صورت قطری اندازه‌گیری می‌شود، اما عرض و ارتفاع واقعی مفیدتر هستند، چرا که آن‌ها مثل قطر، تحت تأثیر نسبت تصویر قرار ندارند. برای سی آر تی‌ها، اندازه قابل مشاهده معمولاً ۱ اینچ (۲۵ میلی‌متر) از خود لامپ کوچکتر است. تا قرن ۲۱ بیشتر از لوله اشعهٔ کاتدی استفاده می‌شد اما آن‌ها تا حد زیادی با مانیتورهای ال سی دی جایگزین شدند.

صفحه مات آن‌ها انعکاس را به خوبی کنترل می کند و به اندازه کافی روشن می شود تا بر تابش خیره کننده غلبه کند. لیست زیر شامل جدیدترین و بهترین قیمت فروش اینترنتی مانیتور Monitor می باشد. این لیست خرید دائما در حال به روز رسانی بوده و شامل آخرین قیمت مدلهای مختلف در بازار ایران می باشد. لوازم جانبی ، مشخصات ، نقد و بررسی ، تصاویر و ویدئوهای هر مدل کالا در صفحات مربوطه قرار داده شده است و با کلیک بر روی هر محصول در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.